modegirl

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Kullaberg!!

Av modegirl - 15 oktober 2010 14:09

Hellu!


Idag har jag varit på kullaberg med klassen.

När vi åkte dit i bussen satt jag och några andra tjejer och killar i klassen och smsa:)

När vi kom fram fick vi gå jätte långt till där vi skulle lämna våra saker.

Men när vi var framme och hade lämnat våra väskor fick vi våra kartor och våra stämpel papper.

Sen började vi orientera med den vi var med.

Jag blev med anna.


Men efter ett tag fick anna så ont i sitt knä så hon fick stanna vid lärarna.

Då ringde jag bella. Sen orienterade jag, bella och cornelia.

Det gick ganska bra.

Sen åt vi vår lunch.Jag hade pastasallad med mig som mat.Annars hade jag risifrutti,bulle,solrosfrön,clementiner,tuggummi och halstabletter.

Sen när vi skulle åka tbx till skolan ville jag och bella bli skrattiga.

Och det blev vi också.


Det var för att på andra sidan gången i bussen där vi satt där satt joel och adrian (stavning?).

Vi blev så skrattiga så jag höll på att dö!!

Och sen när vi skulle gå ut från bussen blev jag typ mosad av joel!!

Vi hade jätte kul på vägen hem också!!:P

Ha det bäst! Komentera gärna!!:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av modegirl - 8 februari 2011 16:13

Heej <3 (y' Sorry att jag inte har skrivit på länge ! ;O Jag lixom inte haft lust ;S   Min dag ida':   Skolan -.- Går hem med bella :) Fikar hemma :) Sätter mig vid datan :) Bloggar ( nu) :) Chillar :) ...

Av modegirl - 16 november 2010 08:31

Tjaaaa<3 Igår va jag med min bellie. Då fotade vi och gjorde fina bilder med de. Men sen skulle bella hem och äta så då satte jag mig och chattade:) Efter ett tag skulle jag också äta. Älskar dig bellie!<3 Har alltid sjukt kul med dig...

Av modegirl - 15 november 2010 20:20

Tjo! Här kommer några av bilderna jag har gjort till kompisarna:D                      Pallar inte lägga ut fler av bilderna jag har gjort idag x) Dom kommer ngn annan dag!<3     Se you later aligator<3   //amiie<3...

Av modegirl - 10 november 2010 19:22

Tjenaa!:D Ny header:) Vad tycker ni om den? Komentera!<3   Hejsan svejsan!:D   //amiie ...

Av modegirl - 8 november 2010 19:46

Hahaha x)) Testa:D    Det är ett test som är skoj! du kommer tycka att de e kul! Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt... Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg. FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE AT...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards