modegirl

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Saknar dig<3

Av modegirl - 5 november 2010 11:23

Tjabbaaaa:D

Tjabba Tjena alla!

Idag har jag bara typ kommit upp ur sängen och hoppat in i duschen.

Så nu sitter jag här och chattar med kompisarna:)

Så här kommer mitt schema att se ut för idag:

  • Vakna
  • Äta frukost
  • Duscha
  • Datan
  • Kanske ringa någon=)
  • Äta lunch
  • Chilla, gött x)
  • Fika

Sen har jag inget planerat, men jag ska nog ringa ngn:S

Asså åhh vad jag saknar dig MIN bella!!<3

Bella åkte till göteborg igår.

Hon skulle fira sin mormor. Jag kan förstå att hon vill hälsa på sin mormor, men jag vill inte det för då kan vi ju inte ses:(

Men jag kan ju såklart va med många andra!

Nu har jag inget mer att berätta så jag antar väl

att inlägget får sluta här.

Här kommer lite bilder:D

    

Kraaamisar<3

//amanda x)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av modegirl - 8 februari 2011 16:13

Heej <3 (y' Sorry att jag inte har skrivit på länge ! ;O Jag lixom inte haft lust ;S   Min dag ida':   Skolan -.- Går hem med bella :) Fikar hemma :) Sätter mig vid datan :) Bloggar ( nu) :) Chillar :) ...

Av modegirl - 16 november 2010 08:31

Tjaaaa<3 Igår va jag med min bellie. Då fotade vi och gjorde fina bilder med de. Men sen skulle bella hem och äta så då satte jag mig och chattade:) Efter ett tag skulle jag också äta. Älskar dig bellie!<3 Har alltid sjukt kul med dig...

Av modegirl - 15 november 2010 20:20

Tjo! Här kommer några av bilderna jag har gjort till kompisarna:D                      Pallar inte lägga ut fler av bilderna jag har gjort idag x) Dom kommer ngn annan dag!<3     Se you later aligator<3   //amiie<3...

Av modegirl - 10 november 2010 19:22

Tjenaa!:D Ny header:) Vad tycker ni om den? Komentera!<3   Hejsan svejsan!:D   //amiie ...

Av modegirl - 8 november 2010 19:46

Hahaha x)) Testa:D    Det är ett test som är skoj! du kommer tycka att de e kul! Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt... Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg. FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE AT...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards