modegirl

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Dagen:D:D

Av modegirl - 4 november 2010 13:32

Tjoobiidoo x))

Idag har jag bara varit hemma och slappat.

Eftersom det är det sjukt härliga höstlovet just nu x)

Ja men jag har också hjälpt mamma med att städa undan lite där uppe på vår ovanvåning, för vi håller på att renovera.

Det kommer bli sjukt fint där uppe sen:)'


Just nu gör jag ingenting, men om en stund ska jag baka.

Jag ska bara göra något enkelt tror ja x)

Har någon något förslag på vad jag kan baka??

Komentera svar!:D


Men men, nu ska jag kolla om paulina har satt igång sin tv och satt i filmen.

Vi ska kolla på en typ "serie" som heter: Desperate Housewives.

Vi är inne på andra boxen x)

Någon annan som har sett eller håller på att kolla??


Kraaaaam!:)


//amanda x)

 
 
Ingen bild

Cornelia

5 november 2010 13:57

Du kan ju alltid baka muffins mums! Jag gillar anime och tokyo mew mew är skitbra. Cardcaptor skura är också bra.

modegirl

5 november 2010 14:00

okej. tack men lite sent. Jag bakade för några dagar sen:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av modegirl - 8 februari 2011 16:13

Heej <3 (y' Sorry att jag inte har skrivit på länge ! ;O Jag lixom inte haft lust ;S   Min dag ida':   Skolan -.- Går hem med bella :) Fikar hemma :) Sätter mig vid datan :) Bloggar ( nu) :) Chillar :) ...

Av modegirl - 16 november 2010 08:31

Tjaaaa<3 Igår va jag med min bellie. Då fotade vi och gjorde fina bilder med de. Men sen skulle bella hem och äta så då satte jag mig och chattade:) Efter ett tag skulle jag också äta. Älskar dig bellie!<3 Har alltid sjukt kul med dig...

Av modegirl - 15 november 2010 20:20

Tjo! Här kommer några av bilderna jag har gjort till kompisarna:D                      Pallar inte lägga ut fler av bilderna jag har gjort idag x) Dom kommer ngn annan dag!<3     Se you later aligator<3   //amiie<3...

Av modegirl - 10 november 2010 19:22

Tjenaa!:D Ny header:) Vad tycker ni om den? Komentera!<3   Hejsan svejsan!:D   //amiie ...

Av modegirl - 8 november 2010 19:46

Hahaha x)) Testa:D    Det är ett test som är skoj! du kommer tycka att de e kul! Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt... Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg. FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE AT...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards