modegirl

Alla inlägg under oktober 2010

Av modegirl - 30 oktober 2010 17:02

Tjabbaaaa!!

Idag har jag varit på marknaden. Jag gick med bella såklart<3

Där gick vi runt och kollade lite och åkte karuseller:)

Det var ap kul!!

Men men nu är vi bara hemma och gör ingenting.

Men sen ska vi såklart vara ute och typ säga bus eller godis:P

 

Snart ska vi väl måla och fixa oss:)

Jag ska vara pumpa och bella en vampyr<33

 

Hej då nu ska vi fixa oss:)

Vi ska gå ut med olivia,bella,jag,alice,izza,simon och joel.

 

 

Kommenteraaa:D:D



Av modegirl - 27 oktober 2010 14:59

   Tjenixen:D

 Nu har man ju precis kommit hem från skolan typ.

Idag har man ju inte gjort något speciellt:P

Vi har typ ingen läxa så göööött!!

 

Längtar tills höstlovet!

Men igentligen vem gör inte det??? Haha:D

Då kan man ju bara chilla!

Och sen så är ju det halloween också:P

 

Ja vad ska jag berätta..?

Jo jag,bella och william ska ha roliga timmen på fredag:D

Men jag kan ju tyvärr inte säga vad vi ska göra eller något sånt,för då vet ju alla:P

Men men, nu ska jag gå och fika!

 

Hejsan svejsan!:D

 

//amiie (yy

 

 

 

Av modegirl - 26 oktober 2010 08:16

Helluww:)

Jag har nästan precis vaknat. Vi har sovmnorgon:P

MEn det som inte är bra med idag är att vi har matteprov!!:S

Undra hur det ska gå. Hahaha:D

Men nu kan jag inte skriva mer för nu kommer bella:D


Heej Svejs:)


//amiie:D

Av modegirl - 25 oktober 2010 17:45

Hallojsaaan!:)

Idag på eftermiddagen har jag varit med Ellen.

Vi var vid kinagungan vid sporthallen:)

Där köpte vi vars en varm choklad.

Göööööött!;P

Vi var där ute på gungan ända tills det började rengna:(

Men då gick vi in och köpte,

Jag: En banana skilds (stavning?)

Ellen: En till varm choklad men det var typ någon annan sort än den vanliga:P

 

Men nu är jag bara hemma och gör precis ingenting...

Jo förestän! Jag TRÅKAR!!:(

 

Alla som komenterar <3 är en riktig vän.

Om inte, vet jag att ni inte är det...

 

 

//amiie:)

Av modegirl - 25 oktober 2010 17:40

Heeellluuu;)

 

Imon är det matteprov.

Hur ska det gå?! Men men det får väl gå bra:S

Men nu kan jag inte skriva mer men,

Önska Mig Lycka Till!!

 

Heejj svejs!

 

//amiie;)

Av modegirl - 24 oktober 2010 11:52

Helluw!

 

Snart är det markand!

Jag ska gå med Bella:)Längtar tills dess!

Men nu ska jag gå för att jag ska göra en annan sak:)

 

Hej då:)

Ps.Det blir tyvärr inga bilder för jag orkar inte ladda upp:P Ds.

 

 

//amiie!

 

Av modegirl - 24 oktober 2010 10:48

Jag är inte fjortis, jag klär mig bara i det jag vill. Jag är inte pluggis, jag bryr mig bara om framtiden. Jag har inte pms, jag är bara trött på ditt tjat. Jag härmas inte, jag köper de jag tycker om. Jag är inte en fegis, jag gör bara inte det som känns fel. Jag är inte lesbisk, jag älskar bara mina vänner!<3 Alla tjejer kopierar om ni nån gång har blivit kallad nått av detta   

 

  

 

Av modegirl - 21 oktober 2010 19:26

  

Mobba inte bilden är ni snälla!!


Hajj:D


Idag när jag var i skolan så hade vi ingen simmning.

(cissi var borta)

Så vi hade eget arbete istället. Vi hade vikarie.

Sen hade vi vikarie i engelska också.

Hon Ingela:S Jag fattade inte ett skit av vad hon skulle (förklara)?

Men ändå. Sen mitt på lektionen började det snöhalla:P

Alla gick till fönstret och titta ut! Haha:D


Efter skolan gick jag till cafét. Jag köpte två bullar:)

Det var skit gött!

Sen cyklade jag hem.

Men när jag hade varit hemma ett tag så ringde bella till mig.

Hon undrade om jag ville följa med till stallet.

Det var klaart jag ville!!

Så jag följde med och borstade och tog hand om hästarna lite:D

Men nu är jag då hemma och ska titta på robinsson:)

"Gurkan" är ju bäst!:D Hehe:P


Komentera så blir jag glad!

 

 

//amiie<3:D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards